Wat te doen bij klachten?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Er kunnen altijd dingen fout gaat met de levering van diensten en producten. We raden u daarom aan om, als er iets niet goed is gegaan of als u ontevreden bent, om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar majore@ziggo.nl. 

Dan gaan wij met uw klacht aan de slag! Want wij willen, ook als het allemaal anders gaat dan gedacht, ons tot het uiterste inspannen om een goede relatie met u te blijven behouden.

Als bovenstaande niet lukt dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via 
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Dartskampioen is onderdeel van Majore Target Sports - Douwe van Epemastraat 8 - 8723BP - Koudum - majore@ziggo.nl - Tel: 06-43817476 - KvK: 82387400 - BTW: NL003679236B33